ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-03, 13:14

Gäst

Standard Melbourne i feb
Hej,

Cassandra heter jag och är 22 år gammal. Jag kommer flytta ner till Melbourne i början på februari på obestämd tid. Har tidigare bott i Surfers Paradise men varit hemma Sverige nu 1 och 1/2 år. Skulle vara kul att träffa lite svenskar där nere och upptäcka staden tillsammans :-)
Svara med citat

Gammal 2012-01-09, 01:09

Svensson8

Nykomling
Svensson8 är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011

Rykte: 0

Smile
Hej!

Jag är 19 år, heter Daniel Svensson, och flyttar ner till Australien, melbourne, på fredag. Kommer väl stanna ungefär 7 månader! Detta är första gången som jag gör en sån här resa och första gången i Australien. Om du ska upptäcka staden hänger jag gärna på, roligt om man kan vara ett gäng svenskar som gör de! Vet redan en del svenskar där nere

Facebook: Daniel Ove Svensson
Svara med citat

Gammal 2012-01-10, 03:52

Gäst

Standard Nyinflytad
hej hej!

Jag kom ner för fyra dagar sedan och har ungefär tre veckor semester i standen innan min praktik börjar. Vore roligt att hitta på något.

facebook: Peter Wallenborg från Lund
Svara med citat

Gammal 2012-01-21, 18:57

Gäst

Standard HejHej!
HejHej!
Jag och en kompis kommer ner nästa måndag.
Vore kul att hitta på nått om ni har tid!
Ni har kanske lite koll på stan då

Ha det gött!
Fb:Stina Viberg
Svara med citat

Gammal 2012-03-15, 17:02

Sabrina

Nykomling
Sabrina är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2012

Rykte: 0

Standard Melbourne i sommar
Hej!

Jag kommer till Melbourne i maj för att jobba i två månader. Om någon av er är kvar då och behöver folk att dela lägenhet får ni gärna höra av er! Eller om ni har tid och lust att svara på lite frågor om hur man går tillväga för att skaffa lägenhet och jobb osv vore jag väldigt tacksam!

Jag är en 24-årig tjej, pluggar till ingenjör och är för tillfället på utbyte i Singapore.

e-mail: sabrinac@kth.se

/Sabrina
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8