ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-09-23, 12:48

lottaheden

Nykomling
lottaheden är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2011

Rykte: 0

Thumbs up australien början av januari
Jag ska åka från kastrup till australien i början av augusti hade jag tänkt. Har inte bokat ännnu och kommer antagligen resa mycket själv. Börjar i melbourne, sen sydney och resa uppåt längst kusten. sen darwin och ta mig inåt i landet kanske. är sugen på att besöka nya zeeland. vill jobba, besöka så mycket ställen som möjligt, festa och ha kul. Någon som har samma planer?
Svara med citat

Gammal 2011-12-13, 00:17

Michelle92

Nykomling
Michelle92 är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2011

Rykte: 0

Standard Reskompis till Australien
Citat:
Ursprungligen postat av lottaheden Visa inlägg

Jag ska åka från kastrup till australien i början av augusti hade jag tänkt. Har inte bokat ännnu och kommer antagligen resa mycket själv. Börjar i melbourne, sen sydney och resa uppåt längst kusten. sen darwin och ta mig inåt i landet kanske. är sugen på att besöka nya zeeland. vill jobba, besöka så mycket ställen som möjligt, festa och ha kul. Någon som har samma planer?

Hej Låter som vi har väldigt lika planer! Är en tjej på snart 20 år som vill till Australien för att främst jobba men självklart resa och upptäcka också i australien. De jag skulle åka med har dragit sig ur pga jobb etc. så letar nu efter en reskompis! lägg gärna till mig på facebook, Michelle Torén.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8