Citat:
Ursprungligen postat av malin_92
Tack så mycket för tipsen!
Hur är lättast att boka flygbiljett när man åker till sydney och sen tar sig själv upp till barriärrevet, verkar bli dyrare att boka biljett stockholm-sydney cairns-stockholm än stockholm-sydney tur och retur, men blir väl jobbigt att ta sig från cairns tillbaka till sydney när man väl kommit dit med buss. Om du förstår hur jag menar? 
|
Om det blir billigast att boka sthlm-sydney tur och retur, så blir det väl lättast att boka flygbiljett inrikes, cairns-sydney. Antar att det är det du menar att du vill?

Det tycker jag i alla fall verkar enklast. Då får man ju boka med nått av flygbolagen som finns där, minns inte riktigt vilka osm finns. Qantas finns i alla fall. Sen finns det några lågprisbolag också, virgin, jetstar och tiger airways är dom jag minns. Men det finns säkert nån websida som man skriver in sin rutt på så hittar den det billigaste bolaget, du får googla

eller så flyger du sthlm-cairns, sen arbetar dig neråt mot sydney med buss. Och sen flyger därifrån till nya Zeeland om du skulle dit. Så slipper du ju flyga så mycket fram och tillbaks.