ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-08-08, 19:13

Gäst

Standard Resesällskap våren -12
Hej!
Jag planerar att åka till Nya Zeeland till våren och stanna i 1-2 mån. Vill resa runt och upptäcka så mycket som möjligt av landet. Kommer att göra USAs västkust tillsammans med en vän innan, men känner att jag vill förlänga min resa. Är 23 år, tidigare rest i bl.a. Nicaragua och Indien och jobbar som sjuksköterska i Stockholmsområdet. Någon som är sugen på att göra sällskap?!
/Johanna
Svara med citat

Gammal 2011-08-08, 19:23

annlinkj7

Nykomling
annlinkj7 är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2011

Rykte: 0

Standard
Hej Johanna!

Jag har också planer på att resa till Nya Zeeland och även Australien. Har inte bestämt riktigt när och hur länge jag ska vara borta än. När under våren har du tänkt att åka och vad vill du göra på din resa?

//Anna
Svara med citat

Gammal 2011-08-08, 20:49

Gäst

Standard
Tanken är att komma till NZ i mars. Är i första hand ute efter en äventyrsresa. Skulle gärna resa runt med buss, bo på hostels, kanske campa och helt enkelt njuta av livet. Kan absolut tänka mig att ägna några dagar åt sol och bad, men vill ffa upptäcka nya miljöer och människor. Hur ser dina planer ut Anna?
Svara med citat

Gammal 2011-11-04, 12:25

FredmeisterR

Nykomling
FredmeisterR är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2011

Thumbs up
Hej Johanna!

Jag kommer att vara i NZ mellan 16 jan - 10 maj 2012. Jag ska göra mitt examensarbete där borta och samtidigt resa runt och göra alla galna saker!

Peppa för NZ för det kommer att bli hur kul som helst. Vi har kontakt med boende där borta som kommer att visa oss allt som är värt att besöka och det som är värt att testa på. Du är välkommen att hänga med oss!
Vi har en hel del galna ideer som vi vill göra där borta!

/ Fredde
Senast redigerad av FredmeisterR den 2011-11-04 klockan 12:29.
Svara med citat

Gammal 2011-11-29, 23:58

Krilleee

Nykomling
Krilleee är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2009

Standard
Hej!
Är 24 år gammal och bor i Göteborgsområdet. Tänkte ta ett välförtjänt studieuppehåll och åka mot Nya zeeland i början på februari och resa runt i 2 månader främst i NZ men har även funderingar på vidare resor. Hade gärna mött upp likasinnade: lite äventyrslystna människor som gärna reser runt och låter spontanitet och känsla leda en på spännande nya spår.

Är en kul social människa som har viss backpacking erfarenhet från asien och tycker det är spännande med nya människor, platser som bidrar med livsinspiration.

// Kristian Viktorsson.kristian@gmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8