ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-07-19, 21:10

daQueen

Nykomling
daQueen är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 0

Talking Australien - Sydney i september!!
Hej!
Jag och min tjejkompis ska resa till Australien i september, det är första gången vi besöker landet. Jag är 20 och min kompis är 19. Vi skulle tycka det vore trevligt att träffa några schysta svenskar där nere Ska du dit i september och har lust och ses? Endast seriösa svar tack!

Sen vill vi gärna ha några bra tips på hostels, dock lite högre standard och inte några sovsalar, samt utflykter/sevärdigheter man bara inte får missa i Australien!!

Mvh. Rebecca
Svara med citat

Gammal 2010-08-03, 19:17

Gäst

Thumbs up Australien
Hallå Rebecca! Jag och tre kompisar (två tjejer och en kille) ska åka till Australien, Sydney i början av november,. Det hade varit jätte kul och om vi hade kunnat träffas, Alltid kul och träffa lite svenskar Hör av dig om ni är intresserade

MVH// Viktor
Svara med citat

Gammal 2010-08-04, 19:20

daQueen

Nykomling
daQueen är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hallå Rebecca! Jag och tre kompisar (två tjejer och en kille) ska åka till Australien, Sydney i början av november,. Det hade varit jätte kul och om vi hade kunnat träffas, Alltid kul och träffa lite svenskar Hör av dig om ni är intresserade

MVH// Viktor

Tja viktor! de låter ju kanon du kan väl adda mig på msn så kan vi prata mer där becca_me_2_c@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-08-10, 06:10

Ivanhoe

Nykomling
Ivanhoe är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2010

Standard
Jag och min vän är inne på samma spår som ni ! Är jättesugna på att åka och arbeta där samt träffa lite svenskar Tänkte oss i oktober-november dock men att man kan träffas där. Adda gärna pero_hrvat@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8