ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-07-01, 22:13

Elilnor

Nykomling
Elilnor är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Standard Jobba i Melbourne i höst?
Jag tog studenten nu i somras och nu är jag sugen på att åka ner till Melbourne och jobba (och allt runt omkring som hör till) i höst. Tanken är att åka i slutet av september. Någon som har liknande planer? Vore kul att ha någon att åka tillsammans med!

/ Ellinor
Svara med citat

Gammal 2010-08-04, 19:52

Gäst

Standard
Tjena mitt namn är viktor och jag är nitton år gammal. Jag och ett par till har tänkt att åka till sydney i höst, MEN
Jobb är det viktigaste för mig och hitta pga att jag vill bo i Australien under en längre tid. Jag har dock hört att det är lättare att få jobb i Melbourne än i Sydney så jag är osäker på vart jag vill flytta. Men du kan ju ändå adda mig så kan vi prata lite så få vi se hur det blir. Hursomhelst är det ju alltid bra att ha kontakter i Australien, kanske kommer sig att jag flyttar till Melbourne senare. Du kan adda mig om du vill prata vidare viktorenglund@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-08-04, 22:23

Gäst

Standard
Hej! Jag heter Nina och har även jag tänkt åka till Melbourne, men det blir nog i oktober/november någongång. Skulle vara jättekul om man fick kontakt med några redan hemma i sverige innan man for dit
Har hört att det finns gott om jobb i Melbourne, mkt ströjobb, å mkt bär- och fruktplockning. Skulle vara kul å höra ifrån er! msn: ninaa.t@hotmail.com eller facebook: Nina Tighnavard
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8