ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-05-21, 02:40

AndreaMalmquist

Nykomling
AndreaMalmquist är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till AndreaMalmquist
Standard Australien i Oktober!
Hej jag är en positiv tjej på 20 år som ska åka till Australien i början av Oktober! Min plan är att skaffa visum och stanna där ett år. Jag tänkte först stanna i Sydney under en längre period och hitta jobb som bartender eller dylikt osv.. sen resa vidare. =)

Hade varit kul att ha en respartner att åka ner med och dela boende med!

MVH
Andréa
Svara med citat

Gammal 2010-05-23, 01:13

Geest (oz accent)

Standard
Hej!
Jag och en polare kommer ner till Sydney 27 sep och ska stanna i oz i 11 månader innan vi reser vidare. Vi ska också försöka hitta jobb i Sydney för att efter ett halvår eller så kunna resa uppåt längs kusten.

Om du vill utbyta lite peppning så kan du höra av dig till matte_636@hotmail.com.

/Mattias Persson, 23 år.
Svara med citat

Gammal 2010-05-23, 04:32

byggare_bao

Nykomling
byggare_bao är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2010

Standard
tjaa!

låter som du och jag har liknande planer. både när det gäller jobb och resa.
ehm, haru lust och lära känna mig mer kan du antingen maila mig eller adda min msn på: Byggare_bao@hotmail.com

hälsningar,

bao

hm glömde säga det att jag är 20 år gammal också.

peace!! =)
Svara med citat

Gammal 2010-07-17, 12:52

Arachne

Nykomling
Arachne är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010

Standard
hej tjejen!

Anna heter jag, 19 år och jobbar som butiksäljare på en teliabutik i Göteborg. har jobbat här ett år nu och börjar bli riktigt sugen på att ge mig av!

så jag är också helssugen på att dra iväg ett tag och lämna vårt gråa Sverige. Är dock lite fundersam vad man behöver ha för reskassa. Vad tror du räcker? jag är driven som person (är du det med?) så att fixa jobb och billigt boende borde ju inte ta väldigt lång tid?

skicka ett mail vetja/Anna
Svara med citat

Gammal 2010-08-04, 10:56

Gäst

Standard Australien!
Tjena! Jag, två tjejer och en kille i 19 års åldern ska åka till australien i början av november. Vi har också tänkt och bosätta hos i Sydney och hitta jobb och har tänkt senare dra oss vidare runt kontinenten Hade varit kul och hitta svenskt umgänge. Om du är intresserad bara släng iväg ett mejl till viktorenglund@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8