ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-01-01, 14:14

Fiia

Nykomling
Fiia är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Rykte: 0

Standard Auckland, Nya Zeeland jan 2010 -2011
Halloj! Ska åka som Au pair nu i Januari till Auckland och kommer vara där i ungefär ett år, så om det är någon/några som vill träffas och hitta på något så hör av dig/er Kram Fia
Svara med citat

Gammal 2010-01-07, 10:43

Gäst

Standard Au Pair Auckland
Hej Fia! Ska antagligen också åka till Auckland som Au Pair, dock inte förrän i April men ska vara kvar hela året. Skulle vara jätteroligt att träffas. Kram/Elin
Svara med citat

Gammal 2010-01-07, 13:46

Fiia

Nykomling
Fiia är inte uppkopplad

Standard
Halloj Elin! Nämen, det vore ju jätte trevligt om du kom ner. Vi måste ju absolut träffas och hitta på nått. Men det är ju bara att du hör av dig om/när du kommer ner . Ha det bra! /Fia
Svara med citat

Gammal 2010-04-27, 00:51

Elin.c.l

Nykomling
Elin.c.l är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2010

Standard
Hej igen! Nu ar jag pa plats i Auckland. Om du ser det har och fortfarande har lust att traffas kan du val hora av dig sa far du min mailadress. Kram/Elin
Svara med citat

Gammal 2010-04-27, 03:14

Fiia

Nykomling
Fiia är inte uppkopplad

Standard Låter kanon =D
Hej hej! Här är min mailadress fia.abrahamsson@gmail.com, skicka ett mail så kan vi ju prata ihop oss lite om när det passar att ses, för mig är det enklast att ses på helgerna då jag är ledig. Bor i Pukekohe så det är inte i Auckland City, så det tar ca 40 minuter att ta sig in till the city =) Hör av dig! Ha det bra! Kram
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8