ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-11-03, 23:45

nicole

Nykomling
nicole är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2009

Rykte: 0

Standard Mitt livs resa, vill du göra den med mig?
Sha!

Jag sliter häcken av mig i Norge för att kunna åka iväg två-tre månader till Australien. Vill ta en paus i vardagen innan jag återigen hoppar på studier eller eventuellt fortsätter jobba.
Ser detta som en mjukstart på resandet.
Håller på å gör research om Australien och ställen man bör besöka när man är där, men har ännu inte hunnit sätta upp någon resplan.

Är du intresserad av att åka iväg till ett nytt land med nya människor, kulturer och erfarenheter? Vill du ha sällskap av en härlig tjej som älskar att skratta och i princip aldrig stänger munnen (till och med sover med öppen mun)? Som är glad och ärlig och ser livet som en stor upplevelse?

Hör av dig till mig.
Mail.

nicolejensen@live.se

Shalom!
Senast redigerad av nicole den 2009-11-04 klockan 00:12.
Svara med citat

Gammal 2009-11-23, 20:59

Gäst

Standard Hej!
Jag tänkte bara höra var och med vad du jobbar med i Norge, har nämligen funderat på att också göra det, om du har ngt tips?

Hoppas du får en underbar resa annars i Australien
Svara med citat

Gammal 2009-11-30, 20:33

Mariiika

Nykomling
Mariiika är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2009

Rykte: 0

Smile
hallå där nicole!
ja heter marika och verkar ha en del gemensamt med dig :P
jobbar i oslo, har gjort det drygt ett år nu å har sparat pengar till en efterlängtad resa sen dess.. planerar också att börja plugga till hösten.. så vill komma iväg innan dess!
är en glad å sprallig typ, älskar att träffa nya människor och prova på nya grejer.. Är spontan och nog ganska lätt att umgås med (:
hade planerat att göra en resan med en tjejkompis, meeen hon hoppa av förra veckan när vi skulle boka.. men vill verkligen komma iväg nu så skulle va jätte kul att göra de tillsammans med nån mer, dela lite upplevelser å så.. (:

har planeratatt åka i feb, är egentligen sugen att åka till både australien, nya zeeland, bali å thailand.. har kollat upp de med kilroy å de skulle gå på ca. 20 00. Men är öppen för förslag, australien är prio nummer ett iaf (:
Vore kul å snacka vidare.. Är ingen hejjare att vara ute på msn, men du kan ju adda mig på facebook (: Marika Ögren, om du tror att de skulle kunna vara nåt (:

ha de bra!
Svara med citat

Gammal 2010-03-17, 14:11

Gäst

Standard Vill veta mer om Vega Havhotell
Hej Nicole!

Jag skulle bli så tacksam om du ville dela med dig av dina erfarenheter på vega havhotell. Jag ska dit nu i april antagligen, är lite osäker..tror kanske att jag blir utråkad av att bo på en ö! Jag vill hemskt gärna att du hör av dig så snart du kan...vore så tacksam för det!!

Hälsningar
Anna

mail: hansson_ah@yahoo.se
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8