ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-08-28, 15:11

IdaL

Nykomling
IdaL är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2009

Rykte: 0

Standard Au Pair i Melbourne!
Hejsan!

Jag åker till Melbourne i slutet av september och ska jobba som au pair. Inte bestämmt hur länge jag ska stanna. Funderar på ett halvår, men vill hälst utnyttja hela work & travel visat.
Någon mer som ska till Melbourne under samma period? Eller någon som vill ge mig tips över vad man absolut inte får missa i Melbourne. Fasar för att komma hem igen och ha missat det bästa

Ska också resa runt i Australien under ca 1,5 månader, vill gärna ha tips på andra värda resmål i Australien!

Kram Ida!
Svara med citat

Gammal 2009-08-30, 23:02

Catrin

Standard
Hallå!! Jag jag heter Catrin och jag flyttar till melbourne om en vecka och det vore jätteroligt att träffas och utforska staden!

Det vore jätteroligt om du hörde av dig; min mailadress är svea__1@hotmail.com
Jag har förresten jobbat som au pair i London i ett år så jag vet vad du kommer gå igenom haha

Kram

QUOTE=IdaL;104747]Hejsan!

Jag åker till Melbourne i slutet av september och ska jobba som au pair. Inte bestämmt hur länge jag ska stanna. Funderar på ett halvår, men vill hälst utnyttja hela work & travel visat.
Någon mer som ska till Melbourne under samma period? Eller någon som vill ge mig tips över vad man absolut inte får missa i Melbourne. Fasar för att komma hem igen och ha missat det bästa

Ska också resa runt i Australien under ca 1,5 månader, vill gärna ha tips på andra värda resmål i Australien!

Kram Ida![/quote]
Svara med citat

Gammal 2009-09-07, 00:02

Gäst

Standard Hejsan!
Hej!
Har tyvärr inga tips men jag kommer också åka ner till Melbourne snart. Kanske kan ses på en fika eller nåt när man kommit iordning?
Svara med citat

Gammal 2009-09-07, 21:56

IdaL

Nykomling
IdaL är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2009

Standard
Låter perfekt! tillida@hotmail.com är min mailadress.. vore roligt om du ville höra av dig
Svara med citat

Gammal 2010-07-01, 16:36

Ny aupair

Standard
Vet att de här inläggen skrevs för nästan ett år sedan nu, men tänkte att jag måste i alla fall chansa! Jag ska åka ner till Australien, Melbourne nu om en vecka drygt och skulle vara väldigt intresserad av att kanske ta kontakt med någon som redan är där?

Skulle liksom vara en otrolig lättnad att "känna" någon när man kommer ner(A)
Svara med citat

Gammal 2010-07-14, 11:59

Också ny

Standard Hej Ny Au Pair!
Jag är nere i Melbourne nu =) kom hit för en vecka sedan, skulle vara kul o ses. Adda gärna min msn julsto91@hotmail.com

Kram!
Svara med citat

Gammal 2010-11-18, 12:35

Gäst

Standard Hej!
Jag ska med ner till Australien, Melbourne. Jag kommer anlända den 31/1 -11 hoppas det finns ngn tjej/kille som skulle vilja träffas och visa runt mig. Skulle kännas hur bra som helst att träffa andra au pairer!

Snälla om ni ser detta, hör av er! min msn = linn.lundstrom@live.se eller adda mig på facebook på Linn Lundström,

Tack, KRAMAR !
Svara med citat

Gammal 2010-11-20, 20:54

Alexandraaa

Nykomling
Alexandraaa är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2010

Standard
hej jag åker till melbourne i januari också på obestämd tid. lägg till mig på facebook! Alexandra Tolvers
Svara med citat

Gammal 2010-11-30, 21:14

Gäst

Smile Melbourne
Hej!

Jag kommer också åka till Melbourne i början på Januari, skulle va kul att träffa andra
Lägg till mig på facebook; Nicolina Tägt Ljungberg.

Kram!
Svara med citat

Gammal 2011-05-04, 23:45

Wessborg

Standard Sömnlös i Melbourne
Hej!

Jag heter Johan och har precis anlänt till Melbourne (29/4-11).
Jag och en kompis är här för att plugga och jobba i ca 6månader.
Vi båda hade tyckt det varit grymt roligt att träffa andra trevliga människor som bor här .
Ni kan nå mig på wessborg@gmail.com eller lägga till mig på facebook: Johan Wessborg

Hade underbart
Johan
Svara med citat

Gammal 2011-08-23, 20:49

louisegotting

Nykomling
louisegotting är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2011

Skicka ett meddelande via MSN till louisegotting Skicka ett meddelande via Skype™ till louisegotting
Standard
Hejsan!
Jag ska flytta ner till Melbourne i slutet av oktober! Är jättepepp på att få se och uppleva staden! Under november månad börjar jag jobba som au pair i en familj som är bosatt i South Yarra, någon som bor i det området! Vill jättegärna träffa nya människor att resa, festa och hänga med under min lediga tid i Melbourne. Tveka inte att höra av dig ))

KRAM
Svara med citat

Gammal 2011-10-20, 15:55

Svensson8

Nykomling
Svensson8 är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011

Standard Au pair i Melbourne
Kan se att de var ganska längesen denna tråden startades! Men tänkte ändå att jag kunde skriva här och se om de fortfarande finns någon aktivitet
Jag ska med största sannolikhet åka och jobba som au pair i början på nästa år, 2012.

Någon mer som redan är där då eller ska åka vid samma tidpunkt? Kunde vara trevligt med lite svenskar!

Lägg till mig på facebook: Daniel Ove Svensson
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8