Hellu!
Är en 27-årig tjej som tröttnat på livet här i Sverige och har tänkt bege mig iväg till Australien i början av nästa år!
Jag siktar på att ge mig iväg antingen i februari eller mars, får se hur allt klaffar med uppsägning av jobb, lägenhet osv. Min tanke är att åka dit på ett work and holiday visum och varva jobb med att resa runt i alla fall ett halvår, kanske mer! Jag vet inte exakt vilken stad jag ska åka till först men det blir antingen Sydney eller Melbourne skulle jag tro.
Ingen av mina kompisar kan följa med så det blir att jag åker själv. Känner att det hade varit roligare (och tryggare) om man kunde i alla fall åka ner tillsammans med någon och starta upp. Sedan kan man ju se om man vill fortsätt att resa tillsammans eller fortsätta var för sig, mötas upp igen eller hur det nu ter sig...
Jag vill ha så roligt som det bara går på denna resa och även om man kommer få jobba hårt säkert så står festande och upplevelser högt på min agenda!
;-)
Om det är någon som är intresserad så tveka inte att höra av dig till mig på mail:
sandris81@hotmail.com
Ha det fint!