ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-02-24, 05:38

Mooojito

Nykomling
Mooojito är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008

Rykte: 0

Standard Australien sept
nån som varit i Australien o har nåt o tipsa om? sevärdheter? partaj? i wanna know everything
Senast redigerad av Mooojito den 2008-02-29 klockan 08:30.
Svara med citat

Gammal 2008-03-05, 08:51

black_betty

Globetrotter
black_betty är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2006

Standard
Jag ar dar nu, jag har hunnit med sydney, melbourne och perth. Det finns ju massa att se, men tankt pa att det ar ett vaaaldigt stort land. hur lange tanker du vara har? vilka stader? vad tycker du om att se (natur, haftiga byggnadet, saker att gora?) osv
Australien Guiden - Sveriges Reseportal till australien Sydney Boka billiga Hostels hotell Karta guideböcker ar en bra sida

Gammal 2008-08-04, 02:20

Gäst

Standard
Vad tyckte du om Perth betty? Är det lätt att lära känna folk eller ska man börja förbereda sig på att bli ensamvarg ? Åker dit i september, ska inte backpacka lr nått sånt utan tänkte mest jobba och chilla på stranden, sen byta stad och upprepa Förresten ifall nån svensk ska vara i Perth ungefär samtidigt kan ni ju skriva er msn? Är själv 18 och man.
Svara med citat

Gammal 2008-08-20, 09:30

black_betty

Globetrotter
black_betty är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2006

Standard
Joo...perth är en trevlig stad, lite dyr kanske, men trevlig atmosfär. Ja man träffar folk hela tiden, ibland önskar ma nästan att man fick lite tid för sig själv istället
Men annars så tycker jag att du gör ett stoooort misstag om du åker till australien och inte backpackar!! Storstäderna är väl trevliga på sitt sätt...men du måste åka runt och se resten av landet! Det är alldeles för bra för att missas...

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8