ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2006-02-14, 19:27

..sockertoppen..

Nykomling
..sockertoppen.. är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Standard Spanien
:arrow: :arrow: Hello allihopa..!!

Jag vill bara säga att när jag var i spanien så va det jätte gött och jätte roligt..jag va i Alicante..Ni borde absolut åka dit....[/b]
Svara med citat

Gammal 2006-02-15, 00:50

rebecca_

Medlem
rebecca_ är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: feb 2006

Standard
Tack för infon :wink:
Nåt speciellt att se eller göra när man är i Alicante?
Svara med citat

Gammal 2009-12-08, 21:38

kull

Medlem
kull är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Standard
Alicante var en positiv överraskning för mig. Perfekt för en långhelg med både en stad med helt ok shopping och restauranger och strand nära. Dessutom är det nära till flygplatsen till staden.
Svara med citat

Gammal 2009-12-10, 08:09

chazzie

Globetrotter
chazzie är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009

Rykte: 3

Standard
Som jag skrev i någon annan tråd så är Alicante min absoluta favoritstad. Jag har varit där ett flertal gånger (har dock bott utanför hos släktingar), men jag blir aldrig besviken. I själva Alicante är en långhelg lagom, då hinner man i lugn och ro insupa atmosfären och se lite sevärdheter, den mest kända Castillo de Santa Bárbara, en fästning på en hög klippa från morernas tid. För längre vistelser så är en hyrbil nästan nödvändigt och det finns mycket att se inom en timmes bilkörning. Trädgården Huerto del Cura i Elche(Elx) är otroligt vacker och där kan man lätt vandra runt och fota i flera timmar. Benidorm och La Manga är inom räckvidd också, Murcia är en vacker stad lite längre inåt landet.
Svara med citat

Gammal 2009-12-15, 22:39

maradona100

Medlem
maradona100 är inte uppkopplad

Standard alicante
rekommenderar det också alicante är en superb turistort och jag skulle kunna vara där i månader . Jag var där förra året i en hel månad och tyckte det var jätteroligt . Åk dit med ryanair billiga biljetter finns där
Svara med citat

Gammal 2009-12-16, 08:09

kattabellatheo

Medlem
kattabellatheo är inte uppkopplad

Standard mallorca
ja spanien, mallorca är också helt toppen! var på alcudia förra sommaren. de var så bra att vi åker dit denna sommaren också =)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8