ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-02-10, 10:42

Kallalinaa

Nykomling
Kallalinaa är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2009

Rykte: 0

Exclamation Flytta utomlands 1 år, men vart??
Hej!
Jag och min sambo har tänkt att flytta utomlands i oktober 2011 och stanna 1år. Vi vill flytta till ett land som är varmt året runt. Gärna ett land där man flyter in fort, trevligt folk osv. Vi är medventa om att det kommer bli en utmaning vart vi än väljer att flytta men vi vill känna att det inte är omöjligt. Gärna ett land där det är enkelt att få jobb och lägenhet. Så snälla ge oss tips, vart ska vi bo i 1 år?? Vi ser så sjukt mycket fram emot detta!

MVH
Svara med citat

Gammal 2011-02-16, 00:28

Linda86

Nykomling
Linda86 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2011

Skicka ett meddelande via MSN till Linda86
Smile tjabba
Citat:
Ursprungligen postat av Kallalinaa Visa inlägg

Hej!
Jag och min sambo har tänkt att flytta utomlands i oktober 2011 och stanna 1år. Vi vill flytta till ett land som är varmt året runt. Gärna ett land där man flyter in fort, trevligt folk osv. Vi är medventa om att det kommer bli en utmaning vart vi än väljer att flytta men vi vill känna att det inte är omöjligt. Gärna ett land där det är enkelt att få jobb och lägenhet. Så snälla ge oss tips, vart ska vi bo i 1 år?? Vi ser så sjukt mycket fram emot detta!

MVH
Oj va kul det låter. Ska försöka få med min sambo också. Har ni ännu bestämt er vart det blir? kanske kan vi hålla sällskap.
/Linda
Svara med citat

Gammal 2011-02-17, 11:25

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Linda86 Visa inlägg

Oj va kul det låter. Ska försöka få med min sambo också. Har ni ännu bestämt er vart det blir? kanske kan vi hålla sällskap.
/Linda
Åh vad kul! Absolut de vore kul att hålla sällskap. Nej vi har inte bestämt vart än. Vilket land har ni funderat på?
Mvh C
Svara med citat

Gammal 2011-02-17, 18:35

Linda86

Nykomling
Linda86 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2011

Skicka ett meddelande via MSN till Linda86
Smile Hej igen.
Kan du skicka mail åt min hotmail? Adressen är makitorppa86@hotmail.com

Jag vet faktist inte vikket land det skulle vara, kanske australien eller varför inte USA? Bara där finns svenskt dagis och ett hyvsat jobb åt oss så..
Skulle vara kul att höra lite ider o tankar från dej också, släng iväg ett mail bara så hörs vi. /kram Linda
Svara med citat

Gammal 2011-03-05, 17:06

Flyrib

Medlem
Flyrib är inte uppkopplad
Flyribs avatar

Reg.datum: aug 2009

Standard
hej, är själv lite partisk då jag älskar Italien och skulle utan tvekan rekommendera någon trevlig och mysig provins inte alltför långt från Rom, typ Abruzzo. Kolla annars in Ekorrhjulet - The Front Page så kanske du kan få lite inspiration!
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8