ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-12-24, 23:15

saaajmown

Nykomling
saaajmown är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Rykte: 0

Standard reseförslag!
tja! jag o morsan ska ut o resa i mars, men vet inte vart?? vill att det ska varmt, helst utanför europa! inte thailand för det har vi varit. att det är billigt är en fördel! förslag??!
Svara med citat

Gammal 2011-01-18, 11:20

chazzie

Globetrotter
chazzie är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009

Rykte: 3

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av saaajmown Visa inlägg

tja! jag o morsan ska ut o resa i mars, men vet inte vart?? vill att det ska varmt, helst utanför europa! inte thailand för det har vi varit. att det är billigt är en fördel! förslag??!
Är det solsemester så fungerar väl de vanliga resmålen OK, Kanarieöarna, Spanska fastlandet, Turkiet, Egypen. Ute efter lite mer äventyr, kanske Ukraina, var själv där i sommar, visumfritt för EU-medborgare och ett klart intressant land! Stadssemester så kan jag rekommendera London, var där för första gången i Oktober och blev glatt överraskad, trevlig by med trevliga människor. Var även upp till Cambridge för att se konsert, gammal anrik och mysig stad.
Svara med citat

Gammal 2011-01-19, 18:47

Robin.larsson

Moderator
Robin.larsson är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2006

Rykte: 6

Skicka ett meddelande via MSN till Robin.larsson Skicka ett meddelande via Yahoo till Robin.larsson
Standard
Jag tycker att du ska åka till Egypten då. Varmt och skönt och det finns saker att uppleva som t.ex. pyramiderna. Om du väljer att åka till Egypten tycker jag att du ska åka till Makadi Bay som ligger lite utanför Hurghada. Det är en lugn och skön liten ort som är perfekt för den som vill koppla av och ligga på stranden. Du kan även kolla på Marsa Alam i Egypten som är väldigt fint. Väldigt fina stränder och hotellen är underbara.

Om du inte har någon större lust att åka till Egypten kanske Kap Verde skulle passa dig bra?. Det ligger endast 8 timmar från Sverige (beroende på vilken ö) och hotellen är väldigt fina. Även på Kap Verde är stränderna UNDERBARA! Gå in på Resor och charterresor hos Fritidsresor och sök på Kap Verde så är jag säker på att du kommer hitta något som passar dig!

Trevlig resa!

Koh Lanta 27/1-12 - 14/3-12
Svara med citat

Gammal 2011-01-19, 20:40

Ronja

Medlem
Ronja är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009

Rykte: 3

Standard Marocko?
Jag var i Marocko i slutet av mars 2009. Där är det varmt, billigt, man kan bada, shoppa och åka på utflykter. Vi reste med ving o bodde i Agadir som är en mindre stad dom ligger vid havet. Vi gjorde bl.à en dagsutflykt till Marrakech vilket var spännande. Där tittade vi på ett tempel/fästning, besökte det berömda torget och åt marockansk mat.
När vi var i Marocko var det lite blåsigt någon dag, men det var ändå varmt för vi brände oss. Vattnet var lite kallt, men det gick ändå att bada. Försäljarna kan vara lite påstridiga, men om man inte vill köpa är det bara att vänligt men bestämt tacka nej.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8