ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-12-06, 00:19

resmedmig

Nykomling
resmedmig är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2010

Rykte: 0

Standard Azerbajdzjan, Armenien eller Georgien
Hej allihopa!

Det är så att vi håller på med ett projektarbete om resor på min skola och jag några frågor till er som verkligen skulle uppskattas om vi fick dem besvarare:

1.Hur troligt är det (på en skala från 1 till 5 där 1 är mest troligt) att du någon gång i ditt liv kommer att besöka någon av de sydkaukasiska länderna, d.v.s. Azerbajdzjan, Armenien eller Georgien?

2. Skulle du vilja att åka på en semesterresa i något av dessa ovanstående länder?

3. Vilket land låter mest spännande, Azerbajdzjan, Armenien eller Georgien?

Detta är alltså en ingång till ett projektarbete vi har precis börjat jobba med och vi uppskattar alla svar som vi kan få in.

Tack i förväg!
Svara med citat

Gammal 2010-12-06, 19:46

resmedmig

Nykomling
resmedmig är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2010

Rykte: 0

Standard
För att låta allas svar vara anonymt har vi nu gjort en enkät med 10 frågor.

Det vore guld värt om så många som möjligt kan besvara frågorna, det tar max 5 minuter att göra.

Här är länken:
Examination Login

Tack i förväg!
Svara med citat

Gammal 2010-12-23, 18:29

PeterSouth

Globetrotter
PeterSouth är inte uppkopplad
PeterSouths avatar

Reg.datum: feb 2010

Rykte: 3

Standard
Det är svårt att svara på enkäten eftersom utbudet av valmöjligheterna inte instämmer med mina svar. Exempel på dett är:

1. Inga problem.
2. Inga problem.
3. Personligen inga problem, men för den som inte alls är intresserad borde det finnas ytterligare en valmöjlighet som t.ex "ingen".
4. Här fattas det gott om valmöjligheter. Det är svårt att nämna alla möjliga svar, så det bästa vore en valmöjlighet som t.ex "annat" följt av möjligheten att själv skriva in svaret. Exempel på valmöjligheter som inte visas är "besöka släkt" och "affärsresa".
5. Inga problem.
6. Inga problem.
7. Inga problem. Men frågan kan förtydligas med tillägget "...under resan".
8. En väldigt svår fråga som de flesta nog inte kan svara på.
9. Inga problem.

Jag hoppas att ni ser detta som konstruktiv kritik och inte något illa menat. Men för närvarande kan jag helt enkelt inte svara ärligt på enkäten eftersom vissa valmöjligheter saknas. Men lycka till!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8