ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-07-28, 19:22

Fenomena

Nykomling
Fenomena är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010

Rykte: 0

Standard Vart åker vi i oktober/november??
Jag och en kompis (två 25-åriga tjejer) har bestämt oss för att skippa utlandsresa i sommar, och i stället satsa på att fly kylan och regnet i höst. Men frågan är, vart åker vi?

Sydeuropa som jag varit i mest går väl bort pga brist på värme. Min vän har aldrig varit utomlands och jag vill givetvis att hon ska få en härlig vecka på ett ställe som är så "solsäkert" som möjligt.

Jag har haft funderingar på Djerba i Tunisien, har hört vänner som varit där och säger att det är fantastiskt och otroligt vackert. Men har någon varit där i oktober? Vill som sagt att det ska vara varmt och skönt så att man kan sola och bada.

Finns det någon som har andra tips om var man kan åka? Vi letar främst efter fina stränder och vackra omgivningar där man kan göra lite utflykter. Finns ridmöjligheter är det ännu bättre, eftersom vi är hästtjejer båda två, och alltid haft en dröm om att rida längs stranden! Vilt partyliv behövs inte, men trevliga restauranger och lite marknader och shoppingmöjligheter behöver vi!

Vore väldigt tacksam för svar, känner att jag är lite låst i mina tankebanor just nu!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8