ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-07-04, 11:42

classe

Nykomling
classe är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010

Rykte: 0

Question Afrikasafari.se
Hej. Har tänkt åka till Kenya på safari. Är det någon som känner till Afrikasafari.se
Svara med citat

Gammal 2011-10-03, 22:56

Gäst

Standard Afrikasafari
Hej Classe,

om du kom iväg på din resa med afrikasafari.se, vill du ge mig lite info om vad du tyckte om arrangören och om resan var vad du förväntade dig i förhållande till pris o dyl.

Tack!
Svara med citat

Gammal 2011-10-08, 13:04

Gäst

Standard Afrikasafari.se
Hej okänd! Vår resa med afrikasafari.se blev mycket lyckad. Den enda nackdelen var egentligen de långa skumpiga transporterna mellan de olika lodgerna. Tre dagar som i princip försvann genom dessa. Lodgerna var bra även om den första inte gav någon större mängd av upplevelser (djur). Bra boende dock. Jag hade beställt en fruktkorg med vin som överaskning för min fru som fyllde jämt och förbetalt. Detta hade emellertid inte gått fram till hotellet även om guiden fixade detta. Han visste att det var beställt. Tyvärr försvann överaskningsmomentet genom denna miss. Badvistelsen sista veckan i Mombasa blev bättre än jag trodde. Jag gillar egentligen inte att ligga still nästan en hel vecka. En annan miss var vid övergången till badveckan. På grund av att ett av parensom skulle till Zanzibar med tidigare avgång med flyg fick vi övriga en väntetid på 5-6 timmar. Men detta fixade sig med en snabb ombokning på flygplatsen. Borde tycker jag ha varit fixat av resebyrån. Resebyrån kan sammantaget rekommenderas.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8