ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-07-02, 20:26

Besviken på Solid!

Standard Kan man lita på sin reseförsäkring?
Har väntat på beslut från Solid resebyrå sen slutet av april....fortfarande inget beslut....nu svarar de inte ens på mejl!
Till saken hör att vi hade ett resesällskap som åkte samma resa och de fick ersättning på kontot efter ett par veckor! Har pengarna tagit slut för Solid, eller väntar de bara på att vi ska tröttna på att stöta på dem då beloppet mera kan räknas som en struntsumma? Får mej är det en principsak. Har jag tagit en försäkring, betalt för den så ska jag också få min ersättning. Annars understöder jag hellre typ Röda Korset än just Solid. Och nog tänker jag varna mina bekanta för att teckna försäkringar i bolag som nog gärna tar emot pengar men helst inte betalar ut....det ska verkligen inte få vara som ett lotteri, att nån får och en annan inte då man tagit samma försäkring, åkt samtidigt och har samma skadeståndsanspråk i samma försäkringsbolag! Ruttet Solid! Hoppas verkligen Airtours byter försäkringsbolag till nästa gång jag (vi) reser med dem.....för Airtours gillar jag skarpt!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8