ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-06-29, 20:58

Gäst 2

Standard Någon som rest med Eurotravel sports?
Undrar om någon har någon erfarenhet av Eurotravel sports AB?
Svara med citat

Gammal 2010-09-27, 17:37

Gäst

Standard Eurotravel Sports
Undrar också detta då jag kanske ska boka en fotbollsresa snart!
Svara med citat

Gammal 2010-11-28, 12:04

gäst

Standard Eurotravel sports är inte okej
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Undrar också detta då jag kanske ska boka en fotbollsresa snart!
Jag skulle aldrig boka resa med dessa igen. När vi skulle nu i januari 2011 åka och se liverpool everton blev det jätteproblem. På deras hemsida annonserade dom om att matchen skulle spelas den 15de, fast då hade det officiellt ändrats på liverpools hemsida.

På deras hemsida står det att konsumenten själv får stå för alla ändringar som sker, men då ska dom se till att ha korrekt information på sin hemsida. Dom har nu någon månad efter incidenten inte ändrat informationen på hemsidan, och jag misstänker att dom gör så helt enkelt för att tjäna extra pengar.
Svara med citat

Gammal 2010-12-14, 03:05

Gäst

Standard Eurotravel
Har för en vecka sedan kommit hem från en fotbollsresa som jag bokade via Eurotravel sports.
Allt funkade prickfritt. Ringde dit i oktober och frågade ifall de hade något innan jul. De kollade upp, bokade resa, hotell 3 nätter och matchbiljetter till ett riktigt bra pris!

Vi som åkte (två stycken) var grymt nöjda med resan, så jag har bara gott att säga om Eurotravel Sports.
Svara med citat

Gammal 2011-09-27, 21:37

Gäst

Angry Eurotravel Sports
Res absolut INTE med Eurotravel Sports. Du kommer att få urusla platser på arenan - välj annat bolag!
Svara med citat

Gammal 2011-10-21, 10:52

Gäst

Thumbs up mycket bra
Reste med Eurotravel Sports och såg Liverpool - Manchester förra helgen. Allt fungerade hur bra som helst. jag ringde in till dem och talade med en jättetrevlig kille som ordnade en underbar resa för mig och min kompis.

Fick ett centralt bra hotell och riktigt bra matchbiljetter samt flygresa till ett väldigt bra pris. Har bara gott att säga om detta resebolag.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8