ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-03-10, 12:40

Påven

Nykomling
Påven är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Standard Tips på resemål för killar i 35-års åldern.....
Hejsan.
Vi är 4 killar i 35 års-åldern som ska ut och resa i början på Juni och behöver få lite tips på resemål. Sol,bad och fest är det som det ska innehålla. Var på magaluf ifjol och där var väl medelåldern inte så hög......

Vi skulle vilja hitta nåt bra ställe där det inte bara är "unga" som festar och har kul, finns det???? Tacksam för er hjälp!!
Svara med citat

Gammal 2010-03-10, 14:14

connye

Globetrotter
connye är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 2

Standard
Strand o sol o fest hör ju mer till ungdomarna på dom flesta ställen

Men jag vet inte hur solkusten är i södra spanien om det är mer blandat där under säsongen.

Själv så bryr jag mig inte om jag är den dubbla åldern mot dom som är på stället man gör det till vad det är.
Svara med citat

Gammal 2010-04-15, 23:38

bigvanilla

Globetrotter
bigvanilla är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Rykte: 4

Standard
Jag är själv 40 år och har spenderat semesterna i magaluf 5 ggr av de senaste 6 åren. Men jag hänger inte på de svenska ställerna utan mest på BCM där det är mer blandat folk. Dock är det mest ungt folk också, men skoj är det ändå.

Lite äldre folk tyckte jag att det var i rhodos stad, speciellt på klubben Colorado. Där har de live spelningar också plus några dansgolv.

Ibitza har jag inte varit, men där är det också blandat har jag hört.

Ibitza blir det för mig nästa år. I år är det magaluf igen :-)

En annan resa som kanske drar mer äldre är väl grekiska öarna. Du borde ju kunna fråga resebolagen. Skulle vara skoj att få se lite statistik faktiskt.

// Patrik
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8