ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-12-17, 16:25

Micke

Administrator
Micke är inte uppkopplad
Mickes avatar

Reg.datum: nov 2005

Rykte: 10

Standard
För att det som sagt förstör för andra som försöker föra en diskussion. Det som har raderats framförallt, är
* gamla (2-4 år) gamla trådar som väckts till liv för att fråga "när ska ni åka?"
* flera personer som har kommenterat "jag vill också åka dit" där det inte ens framgår var dom vill åka
* "vad kostar det?" utan att specificera när? var, när, hur man vill åka
* "jag vill åka skidor, var ska jag åka?", så uppenbart bluffinlägg. Var bor man? Hur avancerad är man? Vad har man för budget? När vill man åka?
* "åk till paris". Varför ska man åka till paris? vad är bra med paris? vad är dåligt? när var du där?
* Tråden "vilket hotell ska jag bo på i Göteborg". Skapades 2008, senaste veckan har det helt plötsligt ges tips på 20 hotell, till en fråga från 2008. Majoriteten innehåller dessutom bara ett hotellnamn "XXX hotel för att det är bra"... Jaha? BRA? är dom andra hotellen i tråden dåliga? vad gör det hotellet så speciellt? När bodde du där? Hur är rummen? Service? Var ligger det? bästa inlägget i den tråden måste ändå vara "jag kommer inte ihåg vad det heter men ligger utanför göteborg". Precis vad trådskaparen ville ha tips på Sådana inlägg tillför inte nånting, dom förstör bara som sagt.
* Fräckast är ändå den som 25 gånger svarade "jag vet inte men ring 118 och fråga"

o.s.v. o.s.v.
Senast redigerad av Micke den 2009-12-17 klockan 16:31.
Svara med citat

Gammal 2009-12-22, 16:45

annas_1

Medlem
annas_1 är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Rykte: 0

Standard
Jag måste säga det tillkommit många bra tips som passar mig åtminstonde.
Tex i "Sverige" massor av nya tips på bra utflykter som passar oss barnfamiljer!
Kul att blanda in lite nytt!
Självklart finns det alltid rötägg som försöker....
Svara med citat

Gammal 2010-02-06, 21:01

Gäst

Standard
Jag såg idag att även Resejournalen.se ger ut biobiljetter om man skriver i deras forum
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8