Alltså det går inte gemföra med vad det var för 3-4 åresean då delade vi all med 5. 100 bat va runt 18 kr nu ligger väl 100 bat på ca 22-23 kr om jag inte har helt fel,
Köper du mat från en kära så är det jätte billigt och gått, sen finns det små thai resturanger på bak gator med plast möbler där en middag med en öl ligger på 35- 50 kr, sen har du turist resturanger med mat från 60 kr uppåt..
Men just jest ski är väl intye så jätte billigt i kata betalde jag ca 180 kr för 15 min,, dyrt är väl det inte men inte billigt heller,
Resor, utflykter,,, boka med lokala resebolag det finns över allt, bra briser om du gemnför med svenska charter bolagen, under halva priset.
Men tenk på att du har relativt rik om du gemför med de som ska serva dig där nere... så var inte för snål men pruta gärna några dagar i rad innan du slår till!
Citat:
Ursprungligen postat av Asp76
Men är det 20-25 kr för mat i vanliga restauranger eller får man leta efter lite billigare "hak" för att få det priset? Hur är det med vattensporter typ scooter, och sightseeing-utflykter och sånt då? Nån som vet?
|