ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-01-11, 18:49

kalleR

Standard Resa vart under februari?
Hej,

Jag och några vänner kommer ha ledigt dem två sista veckorna i Februari. Vi är studenter så vi letar efter billiga resor. Vart ska man åka för lite sol och värme till en billig peng?

tack på förhand
Svara med citat

Gammal 2009-01-12, 14:00

Plaskflickan

Medlem
Plaskflickan är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 0

Standard Egypten
Egypten Hurghada är bra. All inklusive, varmt vatten och mycket avslappning. Inte mycket till shopping och nöjesliv kanske men en toppen semester om man är ute efter avkoppling. Sist betalde vi 7000:- per person med All inklusive , tror vi gjorde av ed 500:- utöver det sen.
Svara med citat

Gammal 2009-01-12, 23:58

Tom

Moderator
Tom är inte uppkopplad
Toms avatar

Reg.datum: jan 2004

Rykte: 9

Skicka ett meddelande via MSN till Tom
Standard
läste idag i aftonbladet att dom rear ut resorna nu till kanon priser, synd att man inte hade spart ihop lite extra pengar då hade jag dragit direkt pris ex sharm el sheik 1600 1 vecka ospec hotell elelr 2 veckor för 2200. fans ganska mycket att välja och vraka på.

så jag skulle välja att resa till egypten eller kanarie öarna. tänk på att det är lite mer party på kanarie öarna men vädigt mycket dyrare mot i egypten där man lever väldigt billigt.
jag och sambon va 1 vecka gran kanaria och gjorde slut på 11 000 mot när vi va i sharm el sheik då det gick på 6500 i fickpengar

Gammal 2009-01-13, 00:12

Me

Världsvan
Me är inte uppkopplad
Mes avatar

Reg.datum: jan 2007

Rykte: 6

Standard
Jag skulle absolut åka till Egypten! Garanterat sol och billigt att leva där. Mycket att se och upptäcka som inte finns någon annan stans i världen.
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8