ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-10-11, 14:03

Gäst

Standard Billiga utomlands resor?
Jag och några polare ska åka utomlands om ca 1 år och vill veta vart det är billigt men bra att åka, fattar inget av rese hemsidor osv. ge mej lite tips snälla! =)
Svara med citat

Gammal 2007-10-11, 18:47

Gäst

Standard
Vad är ni ute efter för typ av resa?
Sol, bad, festa, äventyr mm mm???!!!
Svara med citat

Gammal 2007-10-25, 18:14

berut

Thumbs up Hmmm
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Jag och några polare ska åka utomlands om ca 1 år och vill veta vart det är billigt men bra att åka, fattar inget av rese hemsidor osv. ge mej lite tips snälla! =)
tja,
undrar lite vilken ålder ni är i?
är det sol o bad eller fjäll?
fest? eller lugn å ro?
är det först gången du ska ut och resa?
eller är du en vann resenär?

mallis är ett bra alternativ om du inte är en vann resenär, cypern, canarie öarna, är oxå helt okey men dyrt...

om du vågar lite så är thailand,kenya,gambia jätte billigt.
men för att hinna så rekomenderas minst 2 veckor.

är det skidsemester så rekomenderar jag beirut, kan man inte tro men vilka fjäll det finns där.. "jättebilligt" (ca 57 nedförsbackar) finns ju även konstsnö året runt.. men mest folk från frankrike och tyskland som åker dit.. har varit där 5 gg nu. vilken lyx det är. ( det är till och med så att toan spolar ditt arsle efter du skitit, och blåser tort. alla hotell på fjället har så!!! egen gubbe som bär dina skidor till liften ingår från hotellet. torkar av dina pjäxorr när du kommer från liften.. så glöm alperna om du vill ha lyx i skidbacken.
Svara med citat

Gammal 2008-07-23, 17:25

Gäst

Smile hejhej
Jag skulle åka till Bulgarien, Turkiet, Kroatien dom landen är verkligen prisvärda och billiga och SUPER ROLIGT att befinna sig i.
Svara med citat

Gammal 2008-08-14, 12:13

Jatsee

Medlem
Jatsee är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2008

Rykte: 0

Standard
Ganska öppen fråga. Mitt tips är Fuerteventura (Jandia) - enorm strand och härliga vågor.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8