ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-09-25, 19:44

Linn_world

Nykomling
Linn_world är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2007

Rykte: 0

Question Volontärresor AB?
Jag är en tjej som gärna vill åka på volontärresa några månader till sommaren. Har tittat lite på ett företag som heter Volontärresor AB, är det någon som har hört om dem? Såg att de hade resor till Ghana, vilket jag är intresserad av. De verkar bra och seriösa, men har inte hittat någon som åkt med dem. Är det någon som har någon erfarenhet av dem, eller har något tips på andra volontärresor till Afrika? Volontärresor AB är de enda jag hittat som inte har en åldersgräns på 18 år, eftersom jag kommer att vara 17 när jag tänkt åka.
Svara med citat

Gammal 2007-09-25, 20:52

Ellinor

Globetrotter
Ellinor är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2006

Rykte: 0

Standard
Låter himla kul det där med volentärresor! Kanske man själv skall prova ngt sådant iställtet för att gå här hemma o slå dank !!

Jag kan inte ge dig ngn vidare hjälp, men kolla annars på backpacking.se om du inte får napp här. Skulle tro att där finns en del människor med erfarenheter kring just volentärresor.

Lycka Till!!!
Svara med citat

Gammal 2010-03-08, 20:49

Gäst

Standard Volontärresor Ab
Hej! Jag tycker verkligen att du ska åka på en volontärresa. Du får uppleva och lära dig otroligt mycket. Jag var i höstas till Singburi i Thailand där jag jobbade på ett barhem. Volontärresor var en mycket bra arrangör, men du måste förbereda dig på att ta ansvar själv. Jag har bara gott att säga om Volontärresor AB, särskilt när man reser första gången på en resa av denna typ. Hoppas att du kommer iväg och att resan blir lyckad!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8