ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-04-26, 20:54

costa

Nykomling
costa är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: apr 2007

Rykte: 0

Standard Grekland vs Spanien vs Bulgarien vs ?
hej

Under 18, inte alls stor budget, vill komma till land med bad, sol, flickor, å med mycket nattliv, åldern ska inte spela någon roll som i t.ex grekland

vad har ni för tips? spanien finns det billiga resor till men sen? hur är det där nere? barcelona?

grekland är väl mellanvalet i pris, men vart i grekland isf?

bulgarien, sunny beach? verkar vara dyrt att resa dit osv, nog sämsta alternativet

sen så undrar jag vilket som är smartast

Köpa en flygstol och boka ett hotell,vandrarhem whatever eller köpa en charter där allt ingår, senaste borde väl nästan vara dyrare? samt att när man bokar charter så verkar det som om man måste vara 18?

hur är det med hotell och liknande om man är under 18 egentligen?
Svara med citat

Gammal 2007-04-27, 16:40

Klara

Nykomling
Klara är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: mar 2007

Skicka ett meddelande via MSN till Klara
Standard
barcelona blir nog väldigt kul, jag vet inte riktigt hur det är med åldersgränser för barcelona e ju storstad.. på andra turistorter släpper dom ju in 12-åringar på nattklubbar osv.. fast ja barcelona e ju en sååå cool stad. grekland är fint, billigt osv.. personligen skulle jag nog välja bort bulgarien.. om det inte bara är party och 90 % svenskar ni vill ha 8)
men d är ju bara vad jag tycker :wink:

Gammal 2007-04-27, 17:45

Standard
grekland verkar lite väl dyrt också :/

grekland så behöver man ju nog inte tänka på några som helst åldersgräns problem varken drickandet eller ta-in-på-hotellandet

hittar dock inga billiga resor eller boende där, kreta verkar ju vara bäst isåfall?

får luska lite mer, om någon har tips på boende osv så säg gärna till, vill helst inte så på skabbigt hostel bredvid 1000 personer
Svara med citat

Gammal 2007-04-27, 18:26

costa

Nykomling
costa är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: apr 2007

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymous

grekland verkar lite väl dyrt också :/

grekland så behöver man ju nog inte tänka på några som helst åldersgräns problem varken drickandet eller ta-in-på-hotellandet

hittar dock inga billiga resor eller boende där, kreta verkar ju vara bäst isåfall?

får luska lite mer, om någon har tips på boende osv så säg gärna till, vill helst inte så på skabbigt hostel bredvid 1000 personer
det var jag som skrev det , glömde loggaa in :P

skrev fel i början också, menar såklart bulgarien som är dyrt
Svara med citat

Gammal 2007-04-29, 16:16

Tom

Moderator
Tom är inte uppkopplad
Toms avatar

Reg.datum: jan 2004

Rykte: 9

Skicka ett meddelande via MSN till Tom
Standard
skulle nog välja bulgarien om ni är ute efter party när ni säger att ni inte har så "stor budget"
spanien är ju inte speciellt billigt att leva och sen är det ju en "hipp" storstad med mycket "fina" krogar/barer som jag mistänker kosta skjuortan att vara på..
Grekland är ju allt oxo "dyrt" att leva i(inte lika som här) nu för tiden med tanke på att man kaske ska äta 3 mål mat ute/dag + annat
därimot så har ju priseran ökat till bulgarien men försök hitta en sistaminuten dit. så klart finare i greklan och barcelona men du kan då garanterat leva där på 50% billigare än dom andra länderna
vi åker ofta till bulgarien för vi vill bara koppla av och ligga vid stranden/poolen,köpa/äta det vi vill utan att tänka på EKONOMIN.. även ha tillgång till party om vi så önskar.fast nu har ju ungdommarna tagit över nästan alla hak
/Tom
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8