ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2006-09-27, 18:00

gäst

Standard magdansdräkt
Hej!

Jag är på jakt efter en magdansdräkt och undrar om någon som ska till utlandet skulle kunna tänka sig att köpa en sådan åt mig? Och sedan när ni kommit hem skicka den till mig mot postförskott.

Dock måste jag ha den före Halloween.
Mvh Caroline
Svara med citat

Gammal 2006-10-01, 16:28

ewamic

Globetrotter
ewamic är inte uppkopplad
ewamics avatar

Reg.datum: mar 2006

Rykte: 0

Standard
har du tittat in på buttericks? De har massor av olika dräkter, kan tänka mig att det kan finnas en sådan också.

Jag är inte så insatt i hur en sådan ser ut, men är det inte bara att klipp av ett tajt linne och ha nåt kort tajt på underkroppen?

Svara med citat

Gammal 2007-01-31, 01:11

Johanna

Standard Magdans
Hej!

Du kan faktiskt köpa en magdansdräkt som skickas hem till dig. Man kan beställa grejerna på hemsidan:www.awring.com :wink:
Svara med citat

Gammal 2008-10-14, 15:49

Gäst

Smile Magdans dräkt
Hej!

Du kan ju köpa magdans dräkt på Magdansbutiken så slipper du åka någon annanstans bara för det. De syr till och med upp för dig om du vill.
Hoppas jag hjälpte. Kram
Svara med citat

Gammal 2009-12-17, 13:48

Gäst

Standard Magdansbutik/webbutik
Hej alla! Vi har har öppnat en ny magdansbutik här i Göteborg och finns även som webbutik på startsidan där vi säljer magdansdräkter, träningskläder till magdans och bollywood, smycken m.m. som skickas hem direkt till dig. Dräkterna är handgjorda och kommer från Kairo och Istanbul, vi syr och designar även en del själva och kan ta emot beställningar. På sidan finns också en blogg och en magdans-evenemangssida där man kan lägga upp info om workshops, framträdanden etc. Välkommen in!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8