Detta ar en toppen ide om man befinner sig i aldern 18-30 och inte kanner for att hyra husbil. Ett valdigt bra satt att se mycket och traffa manga manniskor. En sak som man ska tanka pa ar att inte forboka nagra aktiviteter. Du kan boka alla aktiviteter pa bussarna och dessa har ocksa bra priser. En annan anledning ar att manga aktiviteter ar vaderberoende sa om du vantar till du ar pa bussen kan du mer avgora om detta ar mojligt eller inte och planera din resa mycket battre. Plus att busschaufforerna ar nog de som har mest information om aktiviteterna.Jag vet exakt hur du kanner dig, men det ar valdigt kul att resa ensam. Nu kanske du inte kommer gora en sadan resa som jag gor (har varit i Australien och nu Nya Zeelan), men det ar nog liknande var man an aker. Det enda jag kanner med att resa sjalv ar man kanske ska tanka lite extra pa var da alla resmal inte ar ultimata for ensam resenarer. Om du kanner dig osaker tycker jag iden med en weekendresa ar toppen. Ak till en av europas storstader och utforska, da ar det ingen risk att du stannar inne pa hotellet.